SOCIAL MEDIA

4. apr. 2014

Ferie Collage

Sidder og ordner billeder fra turen til Danmark. Har lavet en lille collage. Pickmonkey er altså god til den slags selvom jeg ellers bruger Photoshop og Lightroom til det meste. Har lige købt nogle af A Beautiful Mess’ nye Photoshop actions. De har lavet nogen mini packs så man kan afprøve inden man investerer i de større packs – perfekt!

PicMonkey Collage1

 

Vi har endnu ikke besluttet os for om weekenden skal byde på strandtur (vandet er nu stadig koldt) eller en tur til et af natur reservaterne hernede. Der er lovet en af de sædvanlige forårs hedebølger.

God weekend til jer alle♥

post signature

8 kommentarer :

  1. Anonym5/4/14

    dejlige Danmark

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder - jeg gætter på det var en god ferie i DK? Knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn ferie og et fantastisk bryllup!

      Slet
  3. Og god weekend til dig. Du er rigtig god til at finde sjove og gode "hjælpe-værktøjer" til diverse ting, det er fedt. (Og tidskrævende, når man gerne liiiiiige vil undersøge det nærmere). Dejlige billeder. Forårs-hedebølge. . lyder dejligt. Hele min krop og sjæl længes efter forår i DK. Af samme årsag fandt jeg pludselig mig selv lede efter flybilletter til sommer - selvom jeg er indstillet på at blive i DK i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Også god weekend til dig♥ Det er nemlig tidskrævende hi hi. En af grundende til at jeg går ALT for sent i senf. Jeg er alt for nysgerrig ;-) Kan godt forstå du drømmer dig til lidt forår. Ellers må du på en billig rejse til Israel til sommer - 1800 kr med Pegasus og det sammen med Norwegian airlines! Tror forrsten tit at en ferie inden for landets grænser om det er her eller i DK er lige så dyr (næsten) som en til udlandet.

      Slet
  4. Det er nogle dejlige billeder fra din tur til Danmark ♥ Jeg holder også meget af at lege med billeder og fx sætte dem i en collage, som du har gjort her.

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder fra Danmark - næste gang må vi altså se om vi kan ses ikk'?

    SvarSlet